18 Şubat 2012 Cumartesi

Disko Kralı Özüne Döndü


Haftalardır devam eden tematik içerikli 'Disko Kralı' programlarının ardından bu gece özüne dönmüş bir disko izledik. Üç saat boyunca bolca güldük, eğlendik ve şarkılar dinledik.


Hayat C.CANKOREL


https://twitter.com/#!/hayat_ceyli

Öncelikle bu yazıyı okuyacak olan değerli hanımlar beyler, benim esas blog adresim http://medyagalaksisi.com/ haberiniz olsun. Diğer tüm yazılarımı vermiş olduğum adrese girerek okuyabilirsiniz.

Bu blog ise sadece 'Kraliyet Ailesi' programları ile yazmak istediklerimle dolu olacak. Çünkü defalarca açıkladım ama henüz bilmeyenler varsa, esas blogumda arka arkaya Okan Bayülgen ve programları hakkında yazılar yazınca okurlarımdan 'taraflı yazıyorsun' tarzında eleştiriler aldım. Ben de iki arada bir derede kalıp, yazsam mı yazmasam mı durumlarına düştüm. Çok sevdiğim Kraliyet Ailesi programları hakkında bir yandan yazmadan duramazken, diğer yandan kendimi frenleme mecburiyeti sinir bozucu. Neyse bu nedenle yedek bir blog açmış bulunuyorum.

Gelelim bu geceki 'Disko Kralı'na. Haftalardır konsept programlar yapıyordu. 'Yalnızlar Diskosu', 90'lı yıllar, 'Zamansız Şarkılar - İskender Paydaş gecesi' ve 'Uykusuzlar Diskosu'nun ardından bu gece her şey normale döndü.

Ben hangisini tercih ediyorum diye soranlara, tematik içerikli 'Disko Kralı' derim. Bol canlı müzikli, gerçekten 'baba' konukların olduğu ve sohbet içeriği doyurucu programları seviyorum. Fakat işte klasik 'Disko Kralı'nın da tuhaf bir eğlencesi var itiraf edelim!

Öncelikle müthiş bir şekilde kafa boşaltıyor. Ne kadar saçmalanırsa o kadar daha fazla gülüyorsun ve günlük streslerinden o denli arınıyorsun. Bu gece de bence öyleydi. Özellikle Lerzan Mutlu'nun esprileri ve gafı! Roma'yı 'Sezar' yakmış. Peki öyle olsun Lerzan hanım:))

Emir Yeşil'in performansını ayıptır söylemesi ilk defa dinledim ve çok beğendim. Ömür Göksel ise zaten yılların eskimeyen sesi olarak güzel bir müzik ziyafeti çekti. Arif Susam ise 'Arif baba' zaten!

'Disko Kralı'nın en sevdiğim bölümlerinden biri satanist editörlere bağlanıldığı dakikalar. Ben çok seviyorum o 'çirkin' çocukları. Hatta keşke skeçlerde de oynasalar diyorum. Hiçbir şey yapmadan öylece dursalar bile komikler. Bu gece ise 15 bini aşkın izleyici 'Disko Kralı' anketini yanıtlamış ve bildiğim kadarıyla twitter üzerinden çok da duyurulmadı. Bu gayet iyi bir rakamdı!

Ayrıca işitme engelliler için işaret diliyle tercüme eden hanımla Okan Bayülgen'in diyalogları bu gece beni en çok güldürenlerden oldu.

Kısaca ben bu gece 'Disko Kralı'nı izlerken güldüm mü? Evet. Eğlendim mi? Evet.

Amaç da bu değil mi zaten?

3 yorum:

  1. Müthis eglenceli bir programdi gercekten, bende o hanimla (ismini hatirliyamadim ben de) Okan Bey'in diyaloglarini cok sevdim. Yorumlarinin takipcisi olucam...eline saglik, selamlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz için. Ancak benim esas takip edilmesini istediğim blogum http://medyagalaksisi.com/ haberiniz olsun:)

      Sil
  2. Güzel yazı tebrikler,aynı şeyleri düşünmüşüz haftanın yorgunluğunu Okanla atmak rahatlatıyor

    YanıtlaSil