24 Şubat 2012 Cuma

Medya Kralı'nda Nihat Doğan Dergisi


'Medya Kralı'na bu hafta Nihat Doğan damgasını vurdu. #Nihatindergisi etiketiyle WWTT'de bir numaraya taşınan medyanın kralı, sosyal medyayı ayağa kaldırdı.

Hayat C.CANKOREL

http://medyagalaksisi.com/

Öncelikle geçtiğimiz hafta 'Medya Kralı' ile ilgili yazdığım yazıda, keşke biraz daha fazla 'medya' konuşulsa demiştim. Bu hafta, 'Medya Arkası'nın çok uzun tutulması ve gösterilen videolarla ilgili konuklara sorular sorulması 'işte budur' dedirtti bana!

Birkaç haftadır 'Disko Kralı'ndan neredeyse farksız gibi gördüğüm 'Medya Kralı'nda nihayet adına uygun bir sohbet içeriği olması beni mutlu etti.

Ancak hala inatla, eskiden olduğu gibi gazete kupürlerinden haftanın eğlenceli-komik haberlerinin gösterilmesini, anlaşılması zor 'ilan'ları okuyup icabında ilan verenle telefon bağlantılarının yapılmasını teklif ediyorum 'Medya Kralı'na.

İşte o zaman tam medya konuşulan bir kral olur!

'Medya Arkası'nda ise Okan Bayülgen'in her hafta Melek Baykal'ın 'Melek' programına tatlı takılmaları, Baykal'ın çok yakında 'Kral Çıplak'a konuk olacağı hissini uyandırıyor bana. Belli ki Bayülgen Melek Baykal'ı çok seviyor. Aynı Saba Tümer'in programlarına yaptığı tatlı takılmalar gibi...  Ayrıca Prof.Dr.Osman Müftüoğlu'na 'Osman Hamdi' demesine de bayılıyorum!

Bu gece 'Medya Kralı'na Nihat Doğan'ın konuk olacağını öğrenir öğrenmez, kağıdı kalemi hazırlamış vaziyette bol 'özlü söz' not ederim herhalde diye düşündüm. Fakat bu defa Okan Bayülgen'in  bir sözü #Nihatindergisi damgasını vurdu programa. Nihat Doğan eğer bir dergi çıkarsaydı, nasıl olurdu düşüncesinden yola çıkarak; twitter'da WWTT yaptı Nihat Doğan'ın hiç çıkmayacak dergisini.

Hatta yakında çıkaracağı bir erkek dergisiyle programa konuk olan Mirgün Cabas bile kıskandı Nihat'ın dergisini:))

Şimdi #Nihatindergisi ni WWTT'de bir numara yapmak ne işe yarıyor diyenler olabilir. Fakat benim Okan Bayülgen'in tüm programlarında en hoşuma giden şey 'düşünmeye' sevk etmesi. Bir defa bile dümdüz giden bir program izlemedim. Beyaz'ın şovları gibi soru-cevap değil hiçbir zaman. Konuğa dayalı hiç değil. Evde oturur sohbet eder gibi, kim lafa dalarsa 'konuşabiliyor'. Kimse çıkıp da 'Okan beni konuşturmadı' demesin. Çünkü soru sormasını bekleyen programdan tek kelime edemeden ayrılabilir. 'Medya Kralı' ve 'Disko Kralı' gibi eğlence programlarında, Bayülgen'in tarzı soru-cevap değil asla!

Bu da programı bütünüyle canlı tutan 'can simidi'.

Düşünmeye sevk etmek dedim, #Nihatindergisi ile ilgili izleyicilerden kısa sürede çok yaratıcı fikirler geldi. Twitter'dan 140 karaktere sığan o düşünceleri yazmak, 'akıl çalıştırmayan' kişiler için pek mümkün değil.

#Nihatindergisi WWTT'de bir numara oldu da ne işe yaradı diye eleştirenler, bir de bu açıdan düşünsünler derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder